Studier Till Hösten Och Utveckling Av Bloggen

Det var längesen jag skrev här så kanske borde ta tillfället i akt och uppdatera er alla om vad som händer i mitt liv just. Jag kommer om två veckor börja studera Journalistik på Tollare Folkhögskola i Nacka. Det känns verkligen som en riktig ”turning point” i mitt liv. Väljer man att plugga på fördjupningskursen så tar utbildningen två år där det också ingår praktik. Detta känns verkligen som rätt karriärväg för mig då jag alltid har tyckt om att skriva och att jag enda sedan jag var liten har varit väldigt vetgirig och nyfiken på omvärlden.

Däremot har jag lite funderingar över hur jag ska utveckla den här bloggen och kanske börja skriva om annat än bara politik och göra bloggen mer ”personlig” där jag skriver om andra saker som intresserar mig som för stunden är filmindustrin, sjöfart och serietidningskulturen.

Ni får gärna lufta era åsikter i kommentarsfältet här under eller på Facebook/Twitter.

Borde jag bredda min blogg och börja skriva om annat än politik? 

Kommentera

