M-debattör försökte ta politiska poänger av ett dödsfall i min släkt.

Behöver väl inte säga så mycket mer.

 

vider

 

 

Efter att jag plus flera andra påpekade att detta var ett grovt övertramp så blev han tyst.

Fredrik Grannas var förövrigt aktiv Socialdemokrat tills för ett antal månader sedan då han av någon anledning hoppade av partiet och gick istället med Moderaterna.

Tills idag då jag fick följande kommentarer:

släppdet

 

 

Jag vet inte hur andra gör, men när jag ser att en politisk motståndare sörjer ett dödsfall så är det för mig en självklarhet att ge kondoleanser och sörja med den anhörige:

Inte att försöka ta billiga politiska poänger av en ett år gammal händelse.

Jag förväntar mig en ordentlig ursäkt. 

 

Kommentera

