Moderat riksdagsledamot jämför Första Maj och Internationalen med nazistiska högtider.

Jag vet att det har skrivits mycket om Lars Beckman i den här bloggen men den mannen har en förmåga att överträffa sig själv vad gäller plumpa och rätt igenom korkade uttalanden. Eftersom det är Första Maj imorgon så är det rena julafton och nu kan ni ju gissa på vad han rantar om nu:

rant

 

Men det slutar inte där, droppen för honom går när man börjar prata om vädret på Första Maj. Strax efter det så får man se ett blogginlägg med detta:

nazism2

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, även fast jag borde vara hårdhudad vid det här laget så slutar Lars Beckman aldrig att förvåna mig. Den här människan verkar ha uppenbara problem vad gäller strejk- och demontrationsrätten.

 

 

 

2 kommentarer on “Moderat riksdagsledamot jämför Första Maj och Internationalen med nazistiska högtider.”

  1. Nimnoll skriver:

    Ja idioterna står som spön i backen nu inför valåret. Kilopriset har nått sin lägsta notering någonsin. På vissa håll betalar man för att bli av med dem.

  2. Dave skriver:

    Karln verkar ju helt historielös. Han har helt enkelt ingen aning.


Kommentera

