Jag reser till Almedalsveckan!

Det var den midsommarhelgen och tillbaka till bloggandet. Fick besked idag om att jag får boende i Visby under Almedalsveckan. Mycket glädjande och detta skall jag då uppmärksamma genom min blogg där jag kommer att blogga om dem seminarier, mingel och tal som jag kommer vara med på.

Min Twitter och Facebook kommer också att uppdateras kontinueligt om det jag kommer att få uppleva.

One Comment on “Jag reser till Almedalsveckan!”

  1. Tomas Hansson skriver:

    Härligt, jag bor ju här. skall se om jag ser dig då i allt vimmel


Kommentera

